Recenzja Haval Jollion Lux 2022: Czy tanie SUV-y są zbyt głupie, by w to uwierzyć?

Recenzja Haval Jollion Lux 2022: Czy tanie SUV-y są zbyt głupie, by w to uwierzyć?

Haval Jolyon pojawił się na scenie w połowie 2021 roku i odniósł niewielki sukces w sprzedaży SUV-ów.

Jest tani, wyposażony w zestaw i świetnie wygląda wewnątrz i na zewnątrz.Ale czy to zbyt piękne, aby mogło być prawdziwe?Oto pięć rzeczy, które musisz wiedzieć.

Łatwo zrozumieć, dlaczego tak dobrze się sprzedaje

Australijczycy kupili około 4000 juli w 2021 roku, dzięki czemu chiński mały SUV stał się znaczącym graczem na naszym rynku.czemu?Jest gotowa dostawa, bogato zaopatrzona, a cena jest odpowiednia.Jolion Premium kosztuje 27 490 USD w drodze, Lux o wyższej specyfikacji to 29 990 USD, a Ultra 32 990 USD.Wszystkie są standardowo wyposażone w 10,25-calowy ekran informacyjno-rozrywkowy, Apple CarPlay/Android Auto, imponująco ostrą tylną kamerę, stabilizację radarową i solidne aktywne bezpieczeństwo.Nasz pojazd testowy Lux wyposażony jest w tapicerkę ze sztucznej skóry, elektryczne i podgrzewane przednie fotele, dwustrefową klimatyzację oraz kamerę 360 stopni.W salonie wiele atrakcyjnych projektów wewnętrznych i zewnętrznych zostanie sprzedanych na długo przed ich wprowadzeniem.

Kabina jest niesamowita i rozczarowująca?

Fotele ze sztucznej skóry są miękkie w dotyku, misternie zaprojektowana deska rozdzielcza i gigantyczny ekran informacyjno-rozrywkowy, cyfrowa deska rozdzielcza i konsola środkowa z przyciskiem obrotowym i obrotową dźwignią zmiany biegów są nowoczesne.Na całej powierzchni są białe szwy, w tym twarde plastikowe powierzchnie drzwi, a także obszerne porty USB, schowek na smartfony oraz dużo miejsca na głowę i nogi z tyłu.Nie da się jednak wyregulować kierownicy, aby do niej dosięgnąć, co oznacza, że ​​wielu kierowców nie znajdzie wygodnej pozycji do jazdy.Jeśli użyjesz Apple CarPlay lub Android Auto i spróbujesz zmienić temperaturę, klimatyzator wyłączy się.Cyfrowy pulpit nawigacyjny wygląda dobrze, ale niektóre informacje są trudne do znalezienia.

READW jaki sposób urząd skarbowy będzie celował w inwestorów kryptowalut

Recenzja Haval Jollion Lux 2022: Czy tanie SUV-y są zbyt głupie, by w to uwierzyć?

Musiał z tym żyć

Jolion błyszczy, gdy zaczynasz jechać.1,5-litrowy turbodoładowany silnik i automatyczny system dwusprzęgłowy to sprzęgło późne.Biegi potrzebują czasu, aby zareagować, a sygnały przepustnicy reagujące na reakcję silnika mogą być lodowate od niskiej prędkości.Nie ma wiele do zrobienia, a jeśli wybierzesz tryb Sport, skrzynia biegów może się szarpać.Komfort jazdy jest dobry, dobrze pokonuje zakręty, a kabina jest dobrze izolowana.Jednak pomoce kierowcy są zbyt nachalne.Utrzymywanie pasa ruchu agresywnie wciąga Cię na pas, a radarowy tempomat myli się na zakrętach autostrady.Kamera monitorująca kierowcę w przednim słupku nieustannie wpatruje się w Ciebie i beszta Cię, jeśli odwrócisz wzrok od drogi.Mówi „Hej! Nie odchodź!” i daje wybór „tak” lub „nie”.zdziwiony.

Posiada wiele atrakcyjnych nieruchomości

Jeśli możesz sobie na to pozwolić, te stawki transferu są atrakcyjne.Pierwsze pięć rocznych usług kosztuje 1550 USD, podczas gdy siedmioletnia gwarancja Haval z nieograniczonym przebiegiem jest wśród najlepszych.Jest oceniany jako mały SUV, ale dzięki swojemu przepastnemu wnętrzu i przyzwoitemu 433-litrowemu bagażnikowi pomieści wiele rodzin.Zestaw zaawansowanych narzędzi bezpieczeństwa, takich jak alert o ruchu poprzecznym z tyłu i automatyczne hamowanie awaryjne z wykrywaniem pieszych i rowerów, robi wrażenie.

Dostajesz to, za co płacisz

Jolion to duży skok w stosunku do poprzednich Havalów, ale są lepsze małe SUV-y, jeśli możesz znaleźć kilka dodatkowych dużych.Testy zderzeniowe nie były niezależne, jest spragniony (8,1 l/100 km) i ma doświadczenie w jeździe za Kią Seltos S (29 290 USD), Hyundai Kona (28 990 USD) lub Mazda CX-30 (33 460 USD).